Friday, September 4, 2009

Salam untuk semua,
Lebah rasa belum terlambat untuk lebah mengucapkan takziah kepada keluarga Azman Mohd Nor, ADUN Bagan Pinang Negeri Sembilan. yang telah kembali kerahmatullah kelmarin, Al'Fatihah. Beruntung hamba ini kembali pada hari Jumaat, hari yang mulia........
Semoga segala kerjanya didunia menjadi ibadah untuk dihakimi malaikat nungkar dan nangkir dialam barzakh kelak. Ya Allah selamatkan beliau dan kami semua dari azab kubur mu Ya Allah. kan nabi kita pernah bersabda sesungguhnya kubur itu boleh menjadi tamman-taman syurga mu Allah dan bisa juga ia menjadi lubang dari lubang-lubag neraka mu Ya Allah. Bergetar ditelingga ku Ya Allah persoalan dari malaikat mu Ya Allah..... Marabuka.......WaImammuka...... WaIkhwanmuka...................Allah!!!! apa yang harus aku katakan terhadap dua malaikat mu Ya Allah. Jawapan yang pasti dan pasti tidak kan terjawab dengan bicara mulutku Ya Allah melainkan Dengan Iman dan Amal yang aku bawa dari apa yang aku kerjakan semasa didunia mu Ya Alllah. Dialam barzakh mu lah nanti baru aku tahu Ya Allah yang azab kubur itu benar, persoalan kubur itu benar, kewujudan malaikat mu benar......................... Ya Allah mampukah aku menjawab nya dengan Iman dan Amal yang setipis kulit bawang ini menghadap mu Ya Allah.............Allah'huakbar, Allah'huakbar, Allah'huakbar. Ampunilah dosa-dosa ku Ya'Allah yang besar mahupun yang sekecil zarah YaAllah yang nyata mahu pun yang tersembunyi Ya Allah. Ampunilah aku, ampunilah aku Ya Allah sesungguhnya engkau maha pengampun.

No comments:

Post a Comment